Welkom op 't Koggeschip, waar we samen leren, samenleven met oog voor het individu en ruimte voor verschillen!

Op onze katholieke school, gevestigd in een fantastisch gebouw in de veelzijdige wijk Geuzenveld, werkt ons team van circa 55 leerkrachten en onderwijsondersteuners samen met ruim 500 leerlingen.

't Koggeschip is een school die open staat voor alle kinderen. Wij zoeken met de kinderen naar wat ons samen bindt. We slaan graag een brug tussen verschillende geloofsrichtingen. We leren de kinderen een bewuste bijdrage te leveren aan de opbouw van een verdraagzame samenleving.

Ons onderwijsaanbod is er op gericht kinderen maximaal te laten presteren. Het behalen van goede resultaten is één van de doelen van ons onderwijs. Het optimaal ontwikkelen van talenten is een ander doel. Betrokkenheid bij elkaar is daarvoor de basis.

Wilt u na het bekijken van de site meer weten over 't Koggeschip? U bent van harte welkom! We maken graag een afspraak om u verder te informeren.

Kom kennismaken